🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصله ای ناجور

(ثبت: 2429) شهریور 20, 1395 

دل تنگ تر از ستاره ای بی نورم
هرجا بروم چو وصله ای ناجورم
هر کس به دلیلی به جهان می آید
من هم به عذاب اشک و غم مامورم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):