🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میل غریب

(ثبت: 1868) تیر 10, 1395 
میل غریب

میلم برای از تو شنیدن عجیب هست
حتی اگر که قصد صدایت فریب هست 

حوای بی ستاره که در طالع من است 
در انتظار پرتوی میلت به سیب هست 

بی تاب می شود دل شاعر نگو چه وقت 
حالا که لمس بغض سپیدت غریب هست 

آغوش هر نوازش چشمت برای روح 
ماوای بی کران وجودی ادیب هست 

پر می کشد دلم به هوایت که عهد عشق 
در بند بازوان تو میلی غریب هست 

– بچگیام –
بهار نود و پنج

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):