🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میهنی داشتیم

(ثبت: 260923) خرداد 26, 1402 
میهنی داشتیم

 

میهنی داشتیم میهن بود

خانه ی رستم تهمتن بود

و سپس اهل تسبیح مهر

کوچه در کوچه هاش گلشن بود

و هوای پسامدرن چه زود

پر شد از مازوت

می روم سوی کوه

به تکاپوی عشق

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1402

    سلام و درود

    می روم سوی کوه

    به تکاپوی عشق

    کاری که حقیر کرد
    زیباست ولی سخت است

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 26, 1402

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      خداوند، پشت و پناه تان
      ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا