🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می بارد

(ثبت: 251889) مهر 15, 1401 

 

می بارید ابرهای باران

بی عار از درب های آسمان

بی خواب شد فکر های پلکان

و بی تاب

در سوالی حیران

جهان را تکاند:

پله پله که باران

تازه می کند و بالا می آید

با الله اکبر اذان

تا کجا می برد

جان را

آسمان

جانم

جانم

جانم

در آن روی از نهان

چه زندگی جاریست

که هر آن

جوان می بارد!

 

محمدحسنی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نقدها
  1. محمد حسنی

    آبان 10, 1401

    درود بر شما و سپاس از حضورتان
    موید باشید
    در پناه خدا🌹

نظرها
  1. محمد حسنی

    مهر 15, 1401

    درود جناب لاهیجی
    سپاس بی امان
    صبحی به طراوت دل ها ی صدر و جوان رو برای شما آرزو دارم
    در پناه خدا❤

  2. فریبا نوری

    مهر 15, 1401

    جانم

    در آن روی از نهانِ

    چه زندگی جاریست

    که هر آن

    جوان می بارد!

    درود جناب حسنی گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷🌷

    • محمد حسنی

      آبان 10, 1401

      درود استاد نوری گرامی
      سپاس از شما و حضورتان
      در پناه خدا🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا