🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی لیلا صالح
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار لیلا صالح

تنها عشق مانده است!

لیلا صالح 13 شهریور 1402

هفت خان را بِگُذر تا به تماشا برسد

از اُفق قافله با قامت لیلا برسد

خوانش: 136

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

م…را در آ…غوش د… لتنگی اَت ر…ها نکن!

لیلا صالح 10 شهریور 1402

دخیلم را

بر انگشتان سیلی خورده تو

خوانش: 232

سپاس: 11

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 1

یادت رفت!؟

لیلا صالح 13 مرداد 1402

رفت یادت که جدایی به چه زجری طی شد!؟

پس چه شد رأی تو برگشت و بهارم دی شد!؟

غزل

خوانش: 127

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

نامت فقط در شهرمان برجاست!

لیلا صالح 29 تیر 1402

 

نامت فقط بر سر در بازار و دکان هاست

غزل

خوانش: 239

سپاس: 9

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 3

حرمت عشق

لیلا صالح 17 اردیبهشت 1402

بوسه هایت را نمی خواهم که راغب نیستم

عشق حرمت دارد اما من مراقب نیستم

غزل

خوانش: 302

سپاس: 8

تعداد نظر: 13