🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می خوام که من بوسه زنم به پاهات

(ثبت: 4315) خرداد 31, 1396 

می خوام که من بوسه زنم به پاهات

**

می خوام با دستام – شونه کنم که زلفات

 می خوام که من بوسه زنم- به پاهات

 می خوام که من بوسه زنم- به دست ات

 میخوام که من بوسه زنم- به چشمات

**

 میخوام که من  شونه ها یت را

میخوام که من  وا  نگات را

  میخوام که  من دستایت را

 میخوام  که من  نغمه هایت را

**

میخوام که شونه ات تکیه گاهم باشه

 می خوام که دستات –  سایه گاهم باشه

 میخوام که چشمات – آفتابم باشه

 می خوام صدایت – هم صدا یم باشه

 

**

 می دونی با عشق تو – من عاشقم

 می دونی من هوایه تو طالبم

 می دونی من با نفست زنده ام

 می دونی به  دل تو دل بسته ام

**

 وقتی که از  کوچه یه  ما  رد می شی

 از کنار خونه یه ما رد می شی

 بوی یه  نفس هات تو هوا می پیچه

 بوی یه  عطرت تو هرکجا می پیچه

**

 باد میخوره – بوی یه تنت  می پیچه

 عطر ه تنت – تویه هوا می پیچه

 باد میکنه  گیسوهاتو پریشون

 دل منو باز میکنه که ویرون

 

**

 با نفس هایه تو نفس می زنم

 من در هوایه تو نفس می زنم

 من درخیال تو قدم می زنم

 بوسه به  پای  یه قدمت می زنم

**

 می خوام با دستام شونه کنم که زلفات

 می خوام که من بوسه زنم به پاهات

 می خوام که من بوسه زنم به دست ات

 میخوام که من بوسه زنم به چشمات

**

 

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( کلاسپیدها)

 نام ترانه: می خوام که من بوسه زنم به پاهات

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات:سرایش96/3/31- بداهه- س11-اد- ناتمام- حزن

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):