🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “می نویسمت”

(ثبت: 267603) بهمن 19, 1402 

 

در من
تمام واژه ها “تو” می شوند.
می نویسمت
تا زندگی بوی عشق بگیرد
و طعم بوسه هایت
در ذائقه ی لبانم جاری شود.
می نویسمت
تا اتفاق گرم آغوشت
بی هوا بیفتد میان هر روزم.
گوش شیطان کر
نمی شود تو را دوست نداشت
باید بودنت را
حوالی نفس هایم
محکم در آغوش کشید و بوسید.
می نویسمت
تا تمام جغرافیای تنت
امپراطوری آغوشم باشد.

 

#دنیا_تیموری

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا