🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می کشند انقلاب را، پیِ خود

(ثبت: 229580) تیر 30, 1399 

#سه_گلشن ی (چهارپاره وار) به نام
می کشند انقلاب را، پیِ خود

“همه جا جشن، گل، خوشی، هیجان،
دشمنان مانده اند سرگردان”/

آخرش بعد از آن همه سختی،
آخرش بعد از آن همه ایثار/
انقلابی بزرگ شد پیروز،
بعد از آن، روزگار بر چه مدار؟/

اولش خنده و سُرور و سلام،
رژه ی ممتد پیاده نظام/
حفظ شعر فخيم پیروزی،
کار صدها هزار عاشق زار/

اولش برگزاری شادی،
شادی فتح کوه آزادی،
پرچمی تازه، نصب می شود و،
چهره هایی جدید، منصب دار/

دسته گل، روی دست، چشم، پرآب،
فرصتی دست می دهد نایاب،
دسته گل را به آب باید داد،
که ندارد قرار استقرار/

کم کَمَک یا کمی شتابان تر،
چهره ها می شوند تابان تر،
می کِشند انقلاب را، پیِ خود،
شهسوارانِ دشتِ استمرار/

“مردمان مانده اند سرگردان.”//

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا