🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نادیده میگیری مرا….

(ثبت: 224913) فروردین 18, 1399 
نادیده میگیری مرا….

 

نادیده می گیری مرا
رسوای عالم می کنی
اما، ته دلدادگی
قلب تو روشن می کند
این خط دلتنگی تو
فاش از دل من می کند
می دانم، آخر با منی
آن آیه ایمن می کند
برخویش نادیده مگیر
محو تماشای مه ی
این پیک روز روشن ست
این دل هویدا می کند….

م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهتاب

    فروردین 18, 1399

    ممنون عزیزدل ما خانم عسکری که نوشته مارو دیدید
    خوشحالم کردید عزیزم❤️

  2. حامی شریبی

    فروردین 18, 1399

    با احساس لی لی بازی
    دل سطرهای قابل تاملی
    خلق کرده اید
    درودتان باد
    گرامی 🌹🌹

  3. سعید فلاحی

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب

    عالی
    عالی
    عالی

    👏👏👏👏👏👏👏

  4. سپیده طالبی

    فروردین 20, 1399

    درودها تقدیم حضورتان
    بانو ایزد سرشت نازنین
    عالی بود بانوی عزیز
    سروده ای زیبا با وزنی طرب انگیز
    روزگارتان سبز🌺

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 21, 1399

    درودتان گرامی!
    در پنجمین کارگاه ادبی سایت، منتظر نظرات ارزشمندتان هستیم:
    http://sherepaak.com/225005/—

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا