🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناز بوسه ات

(ثبت: 218198) آذر 18, 1398 

ناز بوسه ات

جانم را بگیر
که لبان زیبایت
چنان شراب به کام دلم ریخت که هوش از سرم ربود
من حامدم، که نازبوسه ات
دری از درهای عروج را به رویم گشود!
هان چه کرده ای با دلم
که در زمین و آسمان مدام می کند سجود…

حامدنوروزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای حامد نوروزی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  2. دست مریزاد استاد

    من حامدم، که نازبوسه ات
    دری از درهای عروج را به رویم گشود!

    درودها

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا