🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناز مکن

(ثبت: 217205) آبان 9, 1398 

( ناز مکن )
.

نغمه ی رفتن زِ برَم ساز مکن
حالِ دلم سخت شود ناز مکـن
.
من که خریدار شدم نازِ تـو را
با دلِِِ من مسئلـه آغـاز مکـن
.
عشقِ تو آتش زده برجان و دلم
زخـمِ دلـم کهنـه بوَد باز مکـن
.
همچو پرنده پرِ خـود را مگشـا
شهپرِ خود باز چو شهباز مکـن
.
گر بـروی عاقبتـم گشتـه فنـا
کرده رها عاشق و پرواز مکن
.
یک تنِ بی روح شوَم در پیِ تـو
ظلم و ستم بـا دلِ دَمساز مکـن
.
خنجرِ ابرو زچـه رو تیـز کنـی
تیغ بـه زخمِ دل پـُر راز مکــن
.
همـرهِ راهَـت دلِ مـن را بنِمـا
عشقِ مرا ملعَبـه ابـراز مکــن
.
چشم سیاهت شده شـورِ غزلـم
حرف بسی دارم و ایجـاز مکـن
.
بر دلِ شیـدایِ (حبیبـت) نظری
رسمِ جفـا با منِ جـان بـاز مکن
.
شاعر : حبیب رضائی رازلیقی
.
قالب غزل
وزن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن
بحر رجز مسدس سالم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    آبان 9, 1398

    درود ر شما
    جناب رضایی نازنین
    استاد من
    عاشقانه ای صمیمی و لبریز از شیدایی سروده اید
    مهرتان تابان
    و حق نگهدار…..🌺🌺🌺🌺🌺

    • درود خداوند برشما استاد معصومی عزیز
      حضور با ارزش شما
      موجب افتخار است
      ممنونم 🌺🌺🌺

  2. چشم سیاهت شده شـورِ غزلـم
    حرف بسی دارم و ایجـاز مکـن

    درودها استاد رضائئ ارجمند

    نازی با راز و نیاز….

    دلنمیراد استاد

    در پناه حق

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

    • سلام بر استاد بزرگوارم
      جناب بایبوردی عزیز
      حضور تان بسیار با ارزش است
      تاییدتان غرور انگیز
      سپاسگزارم
      🌺🌺🌺

  3. ژیلاراسخ

    آبان 9, 1398

    🍀🌹👏

  4. مينا امينی

    آبان 10, 1398

    درودها آقای رضایی

    زیبا سرودید

    مانا باشید بزرگوار 💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا