🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 5

(ثبت: 229941) مرداد 9, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 5

امیر مؤمنان، علی

نمادِ حکمت و عدالت و تمامِ معرفت

به خطبه ی دویست و شانزده،
چه خوب گفت:

که با من آن چنان‌ سخن مگو که با ستمگران…

که آن که حق و مشورت به عدل را

ز گوش خویش، پس زند

چه انتظار از او که در عمل، وفا کند؟

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا