🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار(آیت الله خامنه ای) – قسمت 9

(ثبت: 229999) مرداد 12, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 9

خودت بگو عزیز دل! چو من سکوت می کنم

که: حال مردم کناره را

چه نسبتی ست با درون برج ماندگان؟

و درد

و درد

و درد زاغکانِ زاغه را

کبوتران فارغ شمال شهر

چگونه درک می کنند؟!

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام استاد رضاپور عزیز

    پیامتان را در مورد ارسال سروشها را دیدم
    اما متاسفانه دستم خورد پاک شد لذا بنده سروشهای اندک خود را در تلگرام ارسال میکنم
    اگرقابل بود
    ضمنا شرمنده ام که در سبک های دیگر شما نتوانستم کاری بکنم
    به هر حال این چند سروش اندک که صاحب اختیار شمایید تقدیم میشود

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 13, 1399

      سلام و درود
      جناب استاد رازلیقی عزیز
      بسیار لطف می کنید
      سپاس فراوان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا