🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار (آیت الله خامنه ای) – قسمت 2

(ثبت: 229851) مرداد 6, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 2

از این قماش نیستم

ترانه پاش نیستم

به فکر آش نیستم

از این قماش نیستم

دل و زبان من، رفیق و توأمان

نه، بلکه دل چقدر تا چقدر تا چقدر پیش از آن

و بیش از آن

بنابر این، اجازه ام بده

که بر زبان بیاورم نوای با صفای دل

که: دوست! دوست دارمت

ولی خودت گواه باش!

و از گزند دیگران

از این و آن

از این دو روی سیرتان

پس از خدا و اهل بیت او، خودت مرا پناه باش!

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا