🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه ای به رهبر بزرگوار – قسمت 1

(ثبت: 229813) مرداد 5, 1399 

نامه ای به رهبر بزرگوار
(آیت الله خامنه ای) –
قسمت 1

سلام بر شما

درود بر شما، بزرگ رهبرا!

اگر برایتان غزل نگفته ام

و شعر نو

و هیچ شعر دیگری

نه این که دوستدارتان نبوده ام

و لب به چفیه تان نسوده ام

که خواستَه م مقامِ نام تان

و احترام تان

بدون غش

و چون همیشه پاک و مهر وَش

به سینه ام بماند ای عزیز دل!

و من شبیه بعضی از کسان

نِشَسته در میان صادقان

از آن نگاه مهربان

نساختَه م برای خویش، نردبان.

#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1401

    درود بر شما استاد گرانقدرم جناب رضاپور عزیز

    زیبا ست

    حفظهم الله تعالی ، قائدنا

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🙏🙏❤️🌹❤️🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 28, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      جناب استاد بزرگوار
      و البته در قسمت‌های بعدی،
      درخواست هایی اجتماعی هم مطرح شده است.
      امید که بدتر از این نشود!

      🌿💐🌹🌹🌹❤️🌹❤️🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا