🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نام من

(ثبت: 3393) بهمن 28, 1395 

نیمی مات
نیمی هیهات
سکوت کامل من

اشکان ملک پور 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سحر جهانی

    بهمن 29, 1395

    درودبرشماجناب آقای ملک پور

        کوتاه وزیبا     

  2. طارق خراسانی

    بهمن 29, 1395

    آفرررررررین اشکان عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا