🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناگهان

(ثبت: 236107) بهمن 20, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

پی این روزگار می تازیم
به کم و بیش خویش می نازیم
ناگهان جان به مرگ می بازیم
غرق حسرت.

#محمدعلی_رضاپور
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 20, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا