🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نت گیتار

(ثبت: 2526) مهر 7, 1395 

 

نت گیتار

 

خلاصه میکنم اینبار

صدامو تو نتِ گیتار

میدونی بی تو میمیرم

بیا اشک منو بشمار

 

یه روزی هم اتاقیتو

لب کارون نگاه کردی

با ریتم ای لالای لای لای

تو عشقت رو صدا کردی

 

حالا ده سال از اون روزا

داره میگذره با حسرت

من و تو عشقو گم کردیم

لب کارون توی غربت

 

 

 

احسان ظاهری (اهورا)

94.12.15

#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):