🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نغمه ی باران

(ثبت: 5793) فروردین 19, 1397 

صدای نغمه ی باران،به یغما می برد دل را

به سوی مهر بی پایانِ دنیا آورد دل را

هوایت تا به دل سر زد،غزل سر به هوا جوشید

نوای مرغ عاشق خوان،چه زیبا پرورد دل را

جرقه می زند تا ابر،دلم آتش به جان خاموش

بسی زیبا نَمِ باران،ز غم ها می دَرَد دل را

عجب آرامش نابی،من اینجا با تو نزدیکم

به اوج حس بی تابی،که تا رویا بَرَد دل را

تو را در ریزش باران،که جان را می دهد سامان

تصور می کنم هر دم،که از طوفان پَرَد دل را

به رقص می افتد این دل که،هوایت هوشش از سر برد

چه خوب ست حس و حالی که،ز عالم می بُرَد دل را

“معصومه خرم بخش”

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):