🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفس اماره

(ثبت: 214388) شهریور 13, 1398 

برای توبه کردن

در مسجد و کنیسه یا کلیسابودن

مهم نیست

فقط کافی ست

به زنجیر بکشی

نفس اماره ات را

شبیه حر

حتی اگر در محاصره

سی هزار شیطان باشی…

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 13, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • هادی بیابانی

      شهریور 15, 1398

      سلام دوست عزیز
      ممنون از محبت 🌹🙏

  2. ولی اله بایبوردی

    شهریور 13, 1398

    سلام و درودها

    استاد بیابانی عزیز

    غلبه بر هوای نفس شیطانی از جانب ار وجودی زیباست ….

    دستمریزاد

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

    • هادی بیابانی

      شهریور 15, 1398

      سلام استاد گرامی

      کاش بتونیم همه حر باشیم که به سعادت برسیم💐🌿🙏👏

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 13, 1398

    … سلام مرد بی ریا و شاعر واگویه های باردار….

    • هادی بیابانی

      شهریور 15, 1398

      سلام بر شاعر مردمی و شعر هایی که حرفهای جامعه است💐🌿🙏👏

  4. طارق خراسانی

    شهریور 13, 1398

    سلام

    کوتاه بسیار زیبایی ست
    چقدر خوب بر توبه از حر مظهر آزادگی سود جسته اید
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • هادی بیابانی

      شهریور 15, 1398

      سلام استاد عزیز

      خوشحالم که توانستم نظر شما استاد گرامی را با شعر ناقابل خودم جذب کنم💐🌿🙏

  5. ابراهیم حاج محمّدی

    شهریور 13, 1398

    درود
    خوب است

    • هادی بیابانی

      شهریور 15, 1398

      سلام و درود بر استاد گرامی

      باعث افتخارم هست که توانستم با راهنمایی ارزنده جنابعالی در شعر سپید موفق شوم🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا