🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشی واژه ها

(ثبت: 263476) شهریور 11, 1402 

نقاشی واژه ها ۱

چونان تو را دوست می دارم،
که هوس دارم،
روزی گاز بزنم،
سیب نشسته ی صورت تو را…

مهدی بابایی ( سوشیانت )

نقاشی واژه ها ۲

سوگند به زیبایی آن لحظه،
که ماده اسب سپید آزادی،
ناگهان در آینه ی جویبار،
می بیند زیبایی خویش را،
تو را دوست می دارم…

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا