🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش فراق

(ثبت: 228112) تیر 4, 1399 

 

دورم ز تو ای ، عشق من ای مرغ شباهنگ
دیریست جدایم ز تو فرسنگ به فرسنگ

خواهم که به تصویر کشم نقش فراقت
اکنون که پریشانم و آزرده و دلتنگ

شب تا به سحرگه به ره خواب نشستم
شاید که ز خوابم گذری، ای بت دلسنگ

ای آنکه نگاهت زده آتش به وجودم
خواهم که به گیسوی بلندت بزنم چنگ

در باغ خیالم تن رویایی ات ای عشق
چون نقش و نگاریست به زیبایی ارژنگ

عمریست که در عشق تو ماندم به صداقت
افسوس که بودی تو سراسر همه نیرنگ

در اوج گرفتاری و بیچارگی من
امشب چه شده با دلم اینگونه کنی جنگ؟

29 فروردین78

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. تیر 4, 1399

    سلام و درود بر شما محظوظ شدم از زلال معرف شما بزرگوار سربلند و تا همیشه سراینده باشی
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    عمریست که در عشق تو ماندم به صداقت
    افسوس که بودی تو سراسر همه نیرنگ

  2. 🌹❤️🌹
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا