🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “نمازِ بوسه”

(ثبت: 266707) دی 14, 1402 

 

در ازدحام تاریکِ شبِ میلادت
انگاه که در محراب لبانم
نماز بوسه خواندی
قلبم به خدای آغوشت ایمان آورد.

#دنیا_تیموری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درود و احترام
    یک شعر کوتاه خوب از دنیا تیموری
    در ازدحام تاریکِ شبِ میلادت
    انگاه که در محراب لبانم
    نماز بوسه خواندی
    قلبم به خدای آغوشت ایمان آورد.

    #دنیا_تیموری

    • دنیا تیموری

      دی 15, 1402

      درود و بی نهایت سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون🙏
      به مهر خواندید🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 14, 1402

    سلام ‌ دنیای عزیزم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • دنیا تیموری

      دی 19, 1402

      درودو سپاس بابا طارق عزیز.
      به مهر خواندید🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا