🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمونه هایی از شعر سبز/چندآهنگ 6

(ثبت: 225658) اردیبهشت 11, 1399 

 

شعر سبز/چندآهنگ (از نوع نیمایی+ آزادِ عروضی)

دوست دارم ای تمامِ عشقِ من!/ باز، بر تو رو کنم/ با تو گفتگو کنم/
حس کنم نوازش لطیف دست هات را/ روی شانه ی دلم/
وان حمایتِ نجیبِ چشم هات را/ بر ترانه ی دلم.//
افسوس!/ گاهی/ از من دور می شوی/ از تو دور می شوم/
و چه بی اندازه سنگدل است/ واژه ی منفورِ جدایی/
هیچ ام بی تو/ ای همه چیز من!/ برگرد!///

( شعرسبز/چندآهنگ،
قالبی شعری است که با انتقال از وزن و بحری به وزن و بحری دیگر، توان بهتری در ترسیم فضای روانی
شعر دارد و ….
مطلب دیگر:
لطفا در شناساندن و گسترش بیش تر قالب های تازه و توانمند سروش و سه گلشن هم مددکار باشید!
سپاس تان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌺

  2. لطفا پیامم وبخونید وجواب بدید…

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 12, 1399

    سلام و احترام
    ببخشید که به دلایلی
    این روزها زیاد در سایت نیستم.

  4. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 12, 1399

    به خواست خدا
    به زودی حضور فعال تری خواهم داشت.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا