🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نه وزیرم؛ نه از عزیزان ام

(ثبت: 7269) آذر 20, 1397 

درد دندان، فتاده در جانم/
یک به یک، خُرد گشته دندانم/
بیمه نه؛ پول نه؛ چه حیران ام!/
نه وزیرم؛ نه از عزیزان ام/
  حامیِ اقتدارِ دولت تان.//

(در قالب جدید سروش)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودتان استاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا