🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوروز خوان!

(ثبت: 237472) فروردین 7, 1400 

سلام و درود و شادباش سال نو خدمت تان و سروشی نوبهاری، تقدیم تان:

مهر نرم است و بارشِ نم نم

عطر گل، جاری است در عالم

باید از عشق، دم زنم من هم

“نوروز خوان! بخوان!”

محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    فروردین 7, 1400

    سلام
    سال نو بر شما هم مبارک
    لحظه های تان بهاری
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 7, 1400

      سلام و درود و شادباش سال نو خدمت تان 🌹🌺🌹🌺🌹🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا