🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نور سخن

(ثبت: 242169) مهر 19, 1400 

 

تا که شب می رسد و ناله مرا می جوید
اشک در پرتو نور سخـنم می جوشد

وقتی از چشم ترم ره بکشد اشک چو سیل
همچو طوفان همۀ روی جهان می پوشد

شب چو با رنگ خود و اشک به نیرنگ دگر
هریکی در زدنم در ره خود می کوشد

در خرابـــــــات به حال من بیچارۀ زار
جمله‌گی رند که به نام بد من می نوشد

این بلا کش چه بلایی به سرش آورده است
آخر احسان که در این ره کفنش می پوشد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سعید فلاحی

    مهر 19, 1400

    سلام

    احسنت

    عالی بود

    👏👏👏👏

  2. لیلا طیبی

    مهر 19, 1400

    درود و ادب بر شما

    دستمریزاد و احسنت

    👏👏👏👏👏

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا