🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه تو …

(ثبت: 1104) فروردین 11, 1395 
نگاه تو …

نگاهم میکنی و

دلم گرم می شود

چشم های تو

مگر خورشید است …

((محمد شیرین زاده))

I look at you and

My heart is heated

Your eyes

 if is sun 

((Poet Mohammad Shirin Zadeh))