🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیست همچون شما

(ثبت: 242981) آذر 16, 1400 

سروش هایی از جامعه ی کبیره

سروش 17

نیست همچون شما شریف، کسی

به مقامات تان حریف، کسی

مثل ضدّ شما، سخیف، کسی

افتخارم به آن “شریف کسی”

که بسی

“طَأْطَأَ کُلُّ شَریف”

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مثل ضد شما سخیف کسی 🌸👌
    درودها شاعر گرانقدر

  2. سلام و احسنت🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا