🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۰۴

(ثبت: 240102) تیر 2, 1400 

 

نگران نیستم نه!
اگرچه دور اما،،،
از بیراهه‌های دورتر، هم
دوباره به تو،
–خواهم رسید!

#فاطمه_عسگرپور (آهو)

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 2, 1400

    سلام.

    کوتاه و عالی

    در پناه خدا 🌿👏👏🌹🌿

  2. اهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مهدی محمدی

    تیر 2, 1400

    درود بانو، بسیار زیبا، مثل همیشه🌺

  4. مسیب عبدلپور

    تیر 11, 1400

    درود

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا