🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هدیه به فوتبالیستها ی عزیز

(ثبت: 6130) خرداد 20, 1397 
هدیه به فوتبالیستها ی عزیز

با فقط یک دانه شوتت تور می ریزد به هم

حال هرچه آدم ناجور می ریزد به هم

موقع بازی اگر حقت کمی ضایع شود

توی میدان پر از مامور می ریزد به هم

تا که تو دنبال توپی چون کسی هلت دهد

حال هرکس هم که باشد کور می ریزد به هم

چون خدا خواهد نباشد شب نباشد نور نیز

حکم شب قانون خوب نور می ریزد به هم

وای اگر ضایع کنی حق کسی را در جهان

مرده هم حالش میان گور می ریزد به هم

تور که جای خودش استاد یوم ورزشی

 بادوتاشوت وکمی هم زور می ریزد به هم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):