🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هراس

(ثبت: 240731) تیر 31, 1400 

 

سگ بیهوده می دود
گله چوپانش گرگ است!
مرغ جوجه هایش را می فروشد!
کمربندم را محکم بسته ام
نیازم نه به قایق خیالی سهراب
به وحشت سکوت یک نگاه!
و تلخی هوای بهاری،
چال لپ ها بی خنده خالی است.
می هراسم!
از صدای نفس هایی که از قبر بر می خیزد.
رشته ی افکارم،
مرتفع تر از ابر آرزوها،
سیال گداخته ای که از درون بر میخیزد
تمام ریشه های امید را می خشکاند.
اینجا،
همین لحظه
سفره های نان خالی،
اشک شرم بر کویر صورت،
دست های کودک را سوی گندمزار برد.

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. محمد یزدانی

    تیر 31, 1400

    درود و احترام شاعر آزاد بخت مسعود عزیز
    بسیار عالی
    خیرمقدم حضورتان
    بمانید و بدرخشید
    🌺🌸🌺🌸🌺

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      سلام و احترام ادیب گرانقدر یزدانی
      سپاس از اظهار لطف و نظر ارزشمندتان

      🙏🙏🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 31, 1400

    🌿🌿🌿

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      سلام و احترام جناب رضاپور گرامی
      سپاس از لطفتان
      🙏🙏🙏

  3. مسعود آزادبخت

    تیر 31, 1400

    سلام و احترام گرانبانوی مهر بانو صابری
    سپاس از نظر ارزشمندتان و البته اشاره هایتان به رسالت های شعری ،
    خوشحالم در حضور شما و دیگر عزیزان این سایت هستم
    🌹🌹🌹

  4. علی معصومی

    تیر 31, 1400

    درودها بر شما
    جناب آزادبخت عزیز
    زیباست این شعر نو
    مثل بال قو
    ◇◇◇
    پدر بزرگم
    می گفت:
    شب و روز
    تصویرگر هم اند
    شبی که
    ستارگانش کم فروغ است
    روزش
    ناپایدار خواهد بود

    ◇◇◇
    🍃👏🍃👏🍃👏
    در پناه خدا

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      سلام و احترام گرانقدر شاعر ادیب
      سپاس از اظهارلطفتان
      و درود برپدربزرگتان که بسیار ظریف و پرمحتوا سخنوری می کردند،،
      روحشان شاد.
      تقدیمتان🌹🌹🌹

  5. نسرین حسینی

    تیر 31, 1400

    درودها برشما جناب آزادبخت عزیز خیرمقدم میگم
    شعری زیبا وپرمحتوا وروان خواندم ازشما

    قلمتون مانا🌺🌺🌺

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      سلام و عرض ادب گرانبانوی مهر
      زیبایی در نگاه پرمهرتان است،
      سپاسگزارم از لطفتان
      🌹🌹🌹

  6. فرخنده عابدینی

    تیر 31, 1400

    درودتان🌹🌹🌹

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      عرض سلام و احترام گرانبانوی مهر
      سپاس از لطفتان
      🌹🌹🌹

  7. کبری محمدی

    تیر 31, 1400

    سلام
    سروده ای عالی و پر معنا و ارزشمند
    قلم تان تواناتر
    پاینده باشید
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مسعود آزادبخت

      تیر 31, 1400

      سلام و احترام گرانبانوی مهر خانم محمدی
      سپاس فراوان از لطف و اندیشه ی بیدارتان
      تقدیمتان این گلها
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا