🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرگز

(ثبت: 217180) آبان 9, 1398 
هرگز

هرگز
هرچه دارم همه ازتو
دلم ،ماه ،ستاره
زمین وخورشید
ولی امّا
خدارا هرگز
(او)
طلوع صبح ام ‌
وغروب غم ها
وتو ای دوست
خدا را…،
خود دان
ومرا ..،
دانم خود!

#ژیلاراسخ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما

  2. علی معصومی

    آبان 9, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا