🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هر طرف نور هست، می گردم

(ثبت: 240456) مرداد 18, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان
(این سروش در میانه اش وزن منعطف پیشرو دارد):

حُسن یوسف چقدر جذابی! /
رنگ رنگ و قشنگ و شادابی/
من که مثل تو نیستم اما/
مثل تو، خوش دلم با/
نور بی تابی/
هر طرف نور هست، می گردم.//

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا