🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هفت توجیه

(ثبت: 14038) بهمن 19, 1397 

.
2. لمس کن
انبوهِ متراکمِ خیال ام را
در آزادیِ سر به مُهرِ سخن هایی
که هرگز روایت نمی شوند

3.
تفاوتی است
میانِ دشت و مُغار و غار
با آهویی که خواب می شود
اما من
ذهنِ دو گانه ی تو ام
در نقاشیِ بوته ها و برده ها

4.
می دانی ؟
دیگِ بخار،
واقعیتی نیست که بتوان بر آن ایستاد
یا به آن لگد زد
ما تا انتهای قرن ها رفته ایم

5.
با من از میخ و دیوار سخن نگو
که چنان یکدیگر را نمی فهمند؛
که زندگیِ روانیِ میکرو ارگانیسم ها را

6.
من
آرایش ِملایم ِطبیعتم
بر چشمان ستاره و لبان اقیانوس
آن گاه که هسته ی دانایی ام را
می شکاف َد
آفتابِ دستانِ تو

7.

پنجم اسفند نود و شش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا