🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همچو رود

(ثبت: 242649) آبان 13, 1400 

 

چو رودخانه ای کهن

از دیر باز ،

با زلال عشقِ باستانی و پاک

جاری هستی چو افسانه ها

مملو از رمز و پُر ز راز

می شناسم تو را که سالها

در پی تو به همه اعصار

در هر تولد ، به هر شکلی

عاشقت میشوم هر بار

برای من و این دلِ تنها

خدا آفریده تو را ای یار

گر حلول کنی به هر جسمی

باز عاشقت میشوم به تکرار

عشقت همچو خون جاری

به تار و پود و تمام رگها

احساست میکنم ای عشقِ

با قلب شکسته و سلول ها

آزاد میگردانی و رها

سرزنده میگردانی و دل شاد

شبیه آب که حریم رود را

میکند سر سبز و  آباد

در جانم تو می روئی

قلبم را به تپش وا دار !!!

میدوانی این همه احساس

در طغیان جویبار این رگ ها

قابل وصف نیست حضورت

در تک تک این سلول ها

به زیبائی مُسّخر کردی

روحم را عاشقانه ، چه زیبا ،

شبیه امواج دریا

میکِشی روح را به هرجا

باد می وزد تو میرقصی ، ای جان

زنده میگردم باز بی امان

ای خون ِجاری در رگها

ای گردباد حادثه ها

بگذار جاری باشد این عشق

که آیتی ست ز وجود خدا

که معجزه عشق را هدیه نمود

برای منه دردمند تنها

آه ای نشانه ی حضور خدا

بمان که مسلمان گشته ام

در این وانفسا …

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    شادکام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    آبان 29, 1400

    سلام و درود 🌹🌹🌹

  3. فاطمه

    آذر 29, 1400

    عالی👏👏👏

  4. هادی همتی

    دی 18, 1400

    سلام و دروود
    زیبا سرودی,🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا