🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوس بر پنجه شب باز بارید

(ثبت: 258908) اردیبهشت 9, 1402 
هوس بر پنجه شب باز بارید

 

هوس بر پنجه شب باز بارید
از اندام سپیدش راز بارید

تبسم زد به روی بوسه مهتاب
از آغوش وصالش ناز بارید
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1402

    سلام

    دوبیتی زیبایی ست

    تبریک از اینکه سرایش دوبیتی را در دستور کار قرار داده اید.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا