🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلگیر

(ثبت: 240099) تیر 2, 1400 

 

دلی نمانده برایم که سمت و سوی تو باشد
کسی نمانده در این تن که مست بوی تو باشد

نه طبع مانده برایم ز زلف و روی تو گویم
نه مصرعی و نه بیتی که گفتگوی تو باشد

مرا دگر نه خیالیست شکل ماه تو باشد
نه نای رفتن و گشتن که جستجوی تو باشد

خیال داری از این هم دور تر شوی باشد
دو چشم خیس ندارم در آرزوی تو باشد

علیرضا محمدی سرچشمه یی