🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیبتِ پیر (عقاب کهنسال)

(ثبت: 225413) فروردین 31, 1399 

 

بر ستیغ ایستاده، هیبتِ پیر/

شده از رنج پیری اش دلگیر/

نیست دیگر، سترگ و عالمگیر/

مانده بینِ دو راهیِ تقدیر/

بال و چنگال می کَنَد به امید.//

( سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 31, 1399

    درود استاد
    بسیار زیباست

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 1, 1399

    سلام و احترام محضرتان استاد رضاپور گرامی

    زنده باشید به مهر
    💐🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 1, 1399

      سلام و درود و احترام
      استاد مهدی پور عزیز!
      سپاس تان💐🙏💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا