🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیچ یک کودک

(ثبت: 213902) شهریور 4, 1398 

بیا تابرگردیم
به خوشی های کودکی که نبود
بیا تا دروغ را سیاه تر نکنیم
آب را ؟
چرا گِل بکنیم ؟
ما که از کودکی هم
معصوم نبودیم
دیگر نگویم ………….. خودت می دانی !!!!!!
نترس به این راه رفتیم
ما که کودک بودیم
نمی دانستیم
اولین بار که
تو را دیدم
فهمیدم
کودکی سن ندارد
دگر این دل تاب ندارد
برویم سر اصل مطلب
چرا رفتی ؟
رفتی
ثابت کنی
کودکی همان پیری است؟
مسیحای پاک
به دادم نفسی جان بده
دلم گرفته بد نباشد ……..
یک نخ س ی گ ا ر بده
گفته بودی بعد از تو
نکشم درد نکشم ضرر
اگر کشیدم عمیق نکشم
یادت آمد
در آن سایه سار درخت چه گفتی؟
عشق باشد هیچ نباشد
من باشم و تو
دگر هیچ نخواهم
ای عزیز
من هیچ شدم
به خودم باختم
هیچ……هیچ

 

 

 

 

نظرها
  1. … بیا تا برگردیم
    به خوشی های کودکانه ای که نبود
    بیا تا دروغ را سیاه تر نکنیم و آب را گل،
    چرا گِل کنیم؟
    ……………………………..
    ………………………………………………

    درود و سپاس جناب احمدی ارجمند
    درضمن حذف یک فعل از سوی من، تجربی است و سلیقه شخصی…

  2. امید سعیدی

    شهریور 4, 1398

    👏👏👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
    آفرین………………

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 5, 1398

    درود🌷

  4. درودها

    موفق باشید انشاءالله 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا