🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وارثان سیاوش

(ثبت: 262882) مرداد 22, 1402 

 

دیری‌ست روزگار، همه، دود و آتش است
شب‌هایمان سیاهی خوابی مشوش است

تا بود سال‌ها به همین دردها گذشت
آه از وطن که وارث خون سیاوش است!

 

۱۰ آبان ۱۴۰۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سینا دژآگه

    مرداد 22, 1402

    سلام و عرض ادب جناب سیار ارجمند
    زیبا و دردمندانه سروده‌اید. درود بر شما.
    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

  2. عظیمه ایرانپور

    مرداد 23, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌿

  3. مهرداد مانا

    مرداد 23, 1402

    میش وار
    سر در پوستین بردگی و
    موش وار : دیده در دوزخ تیرگی
    دعوی خون سیاوش را
    پیراهن پاره ی عثمان بر چوب کردیم و
    خیال خام خلافت را
    قرآنی بر نیزه …

    1۳۸۳

    متشکرم رفیق که منو یاد این سوگنامه ی قدیمی انداختی . درست است و همان طور که شما فرمودید :

    شب‌هایمان سیاهی خوابی مشوش است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا