🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( واژه های توفانی)

(ثبت: 262803) مرداد 18, 1402 
( واژه های توفانی)

اندوه من،
چون گرگی بر تپه های برفی گونه های تو،
زوزه کشان در پی آن اسب سیاهی است
که تو آن را در پرچین مژه هایت،
رام کرده ای…

 

مهدی بابایی ( سوشیانت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 18, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐🌿🍃💐🌿🍃

  2. مهرداد مانا

    مرداد 18, 1402

    و سوشیانت عزیز هم همچنان در تلاش برای مکاشفه و فتح معانی و مضامین تازه تر است …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا