🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ( واژه های توفانی)

(ثبت: 263013) مرداد 27, 1402 
( واژه های توفانی)

گیسوی سیاه تو در روز،
تکه ای لمس شدنی از شب
و چشم هایت در شب،
تکه ای آسمان آبی،
به جای مانده از روز،
وه، آزادی قرینه ی لب های توست،
یک انار ترک برداشته،
بر بلندترین شاخه ی درخت عشق،
که چیدنش محال است
آری، قرینه ی لبخندت،
گاه چون هلال ماه در آسمان،
و گاه به سیب سرخ دو نیم شده می ماند،
گاه دست نیافتنی، گاه دست یافتنی.

مهدی بابایی (سوشیانت)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. .مینا .تمدن خواه

    مرداد 28, 1402

    درود بر شما
    بسیار عالی ،🌷👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا