🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وایکینگ ها، دزدان دریایی!

(ثبت: 212519) مرداد 6, 1398 

وایکینگ ها، دُزدان دریایی! /
تبریکِتان مردان چشم آبی!/
در آب ها تنها نه، بلکه در زمین کُلّا/
اسکاندِناوی(اسکاندیناوی)، بر سرِ سیاره، جا دارد/
ای مردمِ جنگنده ی این سان غرور آیین!/
حتما برای مردمی همچون شما خیلی بها دارد/
خیلی صفا دارد/
پیوندتان با افتخاراتی چنین شیرین:/
اسکاندِناوی(اسکاندیناوی)، بر سرِ سیاره، جا دارد/
نروژ، سوئد، ایسلند و دانمارکِ شما امروز/
از جنبه های مختلف، در صدرِ دنیایند/
بسیار بالایند/
از ما مسلمانان، مسلمان تر … /
دُزدان دریایی!/
نسل شما اهل مُدارا، اهل فرهنگ اند/
حتی بدونِ اسلحه، با دیو می جنگند/
تبریکِتان مردان چشم آبی!/
من اهل ایران ام/
اقلیمی از تاریخ هم قدری قدیمی تر/
امروزمان بد نیست؛ اما کاش …/
امروزمان بد نیست؛ اما باز …/
امروزمان آن قدرها بد نیست …/
حرف دلم بسیار و فرصت، کم/
شاید به هم یک بار دیگر هم …/
اکنون ولی بِدرود.//

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 6, 1398

    سلام

    استاد رضاپور ارجمند

    دستمریزاد.

    🌿🍃🌷🍃🌿

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 6, 1398

      سلام و تشکر
      جناب بایبوردی عزیز🌿🍃🌷🌷🍃🌿

  2. طارق خراسانی

    مرداد 7, 1398

    سلام و درود

    از آن آتار زیبایی ست که باید پی‌نوشتی هم به همراه داشته باشد.

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 11, 1398

      سلام و ارادت،
      متشکرم از التفات تان
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  3. جواد مهدی پور

    مرداد 7, 1398

    سلام و عرض ارادت محضرتان استاد رضاپور گرامی

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااااااا

    💐💐💐💐

  4. مهناز نصیرپور

    مرداد 7, 1398

    درود بر شما
    چه زیبا نوشته اید دست مریزاد👏👏🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا