🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصال ما به خدا بی شمار شر دارد…

(ثبت: 4242) خرداد 21, 1396 

گمان نکن که شب تارمان سحر دارد

تو روزه ای که برای تنم ضرر دارد

طبیب گفته حذر کن… و پیله کرده دلم

برای آنچه که دنیای درد سر دارد

تو آتشی و من انبارِ غرقِ باروتم…

وعشق… بوسه و این ماجرا خطر دارد

نه می پری و نه آن چشمهای روشن تو

خیال دارد از این قصه دست بردارد…

بلای جان شده این لفظِ دوستت دارم…

و زجر دیده هر آنکس که دوست تر دارد

من عاشقم، و تو هم مبتلای من اما

وصال ما به خدا بیشمار شر دارد

بریده ام…و بخوان آخرین کلامم را…

بگرد گرد کسی که کمی جگر دارد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):