🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصله ی عشق

(ثبت: 7013) آبان 10, 1397 
وصله ی عشق

از عشق 
بُریدم
و برای درد و دل هایم
وصله ای
 دوختم،
تا ،شاید
به تن همدردیمان
 بیاید…
اینجا عیب است
کسی،
 عاشق تر باشد…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 13, 1397

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا