🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا خداوند

(ثبت: 254226) دی 2, 1401 

 

تا خداوند در وجودت جوهر از دریا کشید
در کنار حسرت من عشق هم آمد پدید
*
از همان روزی که دیدم چشم مستانه ی تو
دل غزل می خواندُ موهای من هر شب سپید
*
صد هزاران آرزو را ، تک به تک دادم هدر
هر چه غیر از تو حرامم ، بودنت تنها امید
*
من که آهی در بساطم جز خیال تو نبود
آمدی چشمان نازت ، آبرویم را خرید
*
تک دلم را باختم ، در این قمار عاشقی
ارزشش را داشت ، آخر دل به دلدارش رسید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. من که آهی در بساطم جز خیال تو نبود
    آمدی چشمان نازت ، آبرویم را خرید👏👏👏👏👏👏👏سلام و درود
    بسیار زیباست

  2. درود بر شما جناب حمزه زاده ی عزیز

    با احساس پاک سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا