🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاخت

(ثبت: 236219) بهمن 22, 1399 

 

تو را،
به اندازه
تمام
حسرت هایم
بغل می کنم…
آخر
تمامم را ،
تاخت زده ام
با نگاهت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    بهمن 25, 1399

    درود

    این سروده ی کوتاه در سادگی وسلاست

    رقم شعر خورده بی ثقالت
    در نازکی خیال و موفق در ارسال پیام ودارای ادبییتی خوب
    و

    اما حشوداشت ومقداری در چینش باید ویرایش ودقت شود
    به طرز زیر :

    تو را
    به اندازه ی حسرت هایم
    بغل می کنم…
    تمامم را
    تاخت زده ام
    با نگاهت

    همه ی آنچه حذف شده حشوست و زیادی
    چون هیچ افزونی به شعر نمی دهد ومخل ایجاز وتمرکز بر اصل شعرست
    و سبب اطناب و دست وپاگیری شعر می شود به اصطلاح
    و
    شعر کوتاه لزوما باید بی حشو باشد وحتی یک واژه ی زیادی مخلست در کار شعر
    با ارادت

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 22, 1399

    🌺🌻🌺🌻🌺🌻🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا