🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 

(ثبت: 245897) اسفند 12, 1400 

فالِ قَهــــوه، ابـــرُ بــــاد آمـــد، تَهِ، فِنجـــان من
تَلخ نوشیــــــدمُ، بد تَر شُـــد، غَم پِنهـانِ من

گُفــــت: بــــاید بُــــگذَری از دِلبـــرُ، از یــــارِ خود
دَرد از عُمـــقِ نِگــــاه آمـــد بـــر اُستخـــــوان من

خواستم تَنهــــا شَــــوَم ، شایـــد فَراموشَش کنم
خود ندانِستم، که او خونیست دَر ، شَریانِ من

او طَبیبســتُ، مَـــنم دَرمانـــده ای در راهِ عِشـق
ای بِـسوزد، عِشق ، فِکـرش هَـم، شَوَد دَرمان من

آرزو کَــــــردَم بِبینَـــــم باز هَــــم چَشمــــــانِ او
چَشم بَر هَـــم که زَدَم عُمـری گُذَشــت از جان مَن

می نِویسَـــم از خیالــش تــا کَــــمی مَرهَم شَوَد
شِعر هایی جِنــــسِ بــــاران، از دِلِ ســـوزان مَن
.
.
#سهند_حمزه_زاده

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 12, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    فقط مصرع های دوم و چهارم کمی از وزن خارجه🌹

    • سهند حمزه زاده

      اسفند 12, 1400

      با سلام،
      بله درست می فرمایید، متاسفانه شعر قبل ویرایش آپلود گردیده
      ، متشکرم از توجهتان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا