🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وفات حضرت ام البنین (س)

(ثبت: 266506) دی 5, 1402 

 

وفاتِ حضرتِ اُمُّ البَنین (س)

امروز که دل ها غرقِ اندوه و غَمین است
روزِ وفاتِ حضرتِ اُمُّ البَنین (س) است

اُمُّ البَنینی که پس از زهرای اَطهر (س)
حامیِ مولامان امیر المومنین (ع) است

آورده دنیا او یَلی همچون اباالفضل (ع)
از مادری چون او توقُّع هم همین است

بابَ الحَوائج گشته فرزندِ رَشیدَش
عبّاسِ او فَخرِ سماوات و زمین است

بِگرِفته از مادر به نیکی شیرِ غیرت
شیری که در میدان درخشان چون نگین است

در کربلا عبّاسِ او چون دُر درخشید
آری دعای خیرِ مادر ها چنین است

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا